En konsert i framtiden

Någon gång kommer jag själv att göra en konsert där jag kommer att framföra låtar som jag själv gillar. Alla eventuella arrangörer av musikevenmang läs detta noga.

1. Öppna din dörr
2. Teddybear
3. Licens för kilt- egenskriven text
4. Can you fell the love tonight
5. Guldet blev till sand
6. Fear of the dark
7. Sprit, sprit och vin- egenskriven text
8. I'm so exited
9. Bohemain Rhapsody
10. Tio små moppepojkar

extranummer

Mitt kön- egenskriven text
Roma Roma Roma

Denna låtlista är bara preliminär, den kan komma att ändras. Om du tycker att någon sång fattas eller har andra synpunkter så tar jag för givet att du delger mig det på något sätt.

Simon Bjerkhaug är på väg ut på turne så håll ögon och öron öppna, för ingen vet när detta kommer att inträffa, bara att det kommer att inträffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback