Studiovärld

Jag råkade ha på lite hockey mellan Ryssland och Sverige på tv.n. När det nu blev periodpaus så såg jag till min glädje att David Fjäll är studiovärld. Jag tycker det är bra att SVT har rekryterat honom, så länge han inte lämnar Fan TV.

Jag har sett honom i programet Euro Talk på FanTV och har och är han en väldigt duktig studiovärld. Jag är inte så jätteintresserad av ishockey men det är positivt att de större kanalerna rekryterar bra personer, kompetens ska löna sig. Skulle vara fint om han i framitden kan vara med i någon av SVT:s (få) fotbollssatsningar/sändningar.

Kommentarer
Postat av: Adam

Skulle må då va?
Nu är han för hockeyn=)

Håller med om att han är mycket bra. Imponerat på mig än så länge, och vågar till och med nämna att Wikegård ej gillar svensk ishockey inför en ett ex antal tv-tittare. Känns även att de två emellan är dte mycket hugg på varandra=)

2007-12-15 @ 15:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback