Licens för kilt

För drygt ett år sedan så kladdade jag på en omarbetning utav låten Licence to kill. Jag dammade av den för några dagar sedan. Planen på att sjunga in den förstördes dock att en katastrofal sångröst samt att jag inte kunde finna en instrumental version av låthelvetet. Jag lägger iaf upp texten här och hoppas att någon kreativ sångare ska finna detta och genomföra låten, brister i rytmkänsla i texten finns givetvis, jag är ju tondöv.

Licens för kilt

Oooooh

oh-hooo

jag känner, känner, vinden blåsa underifrån

oooh


hej soladaten, jag vet att du tycker det är skönt att dingla fritt

åh soldaten, är det inte så här fritt du  alltid velat hänga?

licensen är inte så dyr.

endast femtitvå


har en license för kilt (för kilt)

och jag kommer aldrig mer ha kalsong

(har en licens för kilt)

har en licens för kilt (för kilt)

min kompis nu är du så fri

har en licens för kilt

(licens för kilt)


Hej soldaten, jag hoppas du gillar det tyget som jag bär?

 jag gör (ja gör)

åhh soldaten, jag lovar att aldrig använda dåligt tyg (dåligt tyg)

licensen är inte så dyr.

endast femtitvå


har en license för kilt (för kilt)

och jag kommer aldrig mer ha kalsong

(har en licens för kilt)

har en licens för kilt (för kilt)

min kompis nu är du så fri

har en licens för kilt

har en licens för kilt

och jag kommer aldrig mer ha kalsong

har en licens för kilt

har en licens för kilt

min kompis nu är du så fri

har en licens för kilt



 du om nån säger du är en kvinnokjol

 Komme jag direkt, och smäker han

 så han får ordentligt med stryk

tills han dör hårt

tills han dör hårt

tills han dör hårt


har en license för kilt (för kilt)

och jag kommer aldrig mer ha kalsong

(har en licens för kilt)

har en licens för kilt (för kilt)

min kompis nu är du så fri

(har en licens för kilt)


har en license för kilt (för kilt)

och jag kommer aldrig mer ha kalsong

(har en licens för kilt)

har en licens för kilt (för kilt)

min kompis nu är du så fri

(har en licens för kilt)

 licens för kilt

säckpippan kommer med

licens för kilt

oohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback