December

Är månaden som vi nu är inne på, advent är det också. Om jag har förstått rätt så betyder advent väntan typ (jag orkar inte wikipedia på det).

Det känns lite som väntans tider, fast ändå inte riktigt. För det man väntar på känns liksom inte så spännande, hela julen är ett väntande, ett väntande på att julen ska ta slut. Iofs kan det vara skönt att slippa sysselsätta sig med saker. Julen blir dock lite fär mycket av att inte göra något, iaf för mig.

De sista dagarna innan man åker tillfälligt till Småland igen kan bli roliga. Aktiviteter finns det hyfsat gott om innan man ner jag är väl inte jätte sugen på det, men det blir nog kul.

De kommer också bli ett avslut av mitt leverne under hösten, efter julen så ska det bli mer träning, det ska bli skänt att komma igång med det igen. Jag har tjuvstartat lite i december, men i Januari blir det på riktigt. Idag blir det nog också fotbollsträning med ett lag, det var länge sedan, det ska bli spännande att känna lite var man står nu. Med tanke på gårdagen så kanske det inte blir en helt rättvis bild jag får av var jag står formmässigt, jag får se.

Den bästa känslan är nästan när man förväntar sig att vara jäkligt bakfull fast man inte blir det, det kan förgylla en hel dag, iofs förstördes den utav fotboll senare, men det är en annan sak.

Kommentarer
Postat av: Adam

Eftersom jag gillar historia har jag checkat av vad du själv har skrivit under året.

Två saker la jag extra märke till.

1. Att du googlade om dig själv.
2. Sökte på ordet Långemåla. Googla Långemåla igen så får du se nåt intressant.

2007-12-10 @ 17:36:42
Postat av: Simon

Låter intressant, jag har googlat på Långemåla, jag hittar inte direkt något speciellt, vad tänkte du på?

Postat av: Adam

Kolla igen, ibland krävs det Långemålas glasögon än dina egna.

2007-12-10 @ 19:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback