Vilken massa gnäll- men nu är jag positiv igen

Vilken massa gnäll det var i mitt föregående inlägg. Så kan jag inte hålla på, skärpning.

Nu ska jag vara lite positiv istället. Jag vet inte till vad, men vad gör det, vi säger att jag är positiv till gröna husvagnar. De flesta hatar väl husvagnar, men om man ser en grön så kan man inte låta bli att skina upp som en sol.

Riquelme ryktas till Tottenham. Det vore nog taktiskt självmord från Tottenhams sida. Engelsk fotbolls har inte utrymme för denna typ av lirare, på gott och ont. Barcelona hade inte heller utrymme för denna typen av lirare och det kanske säger det mesta. Riquelme bör spela i den spanska, italienska, argentinska eller möjligtvis den turkiska eller den portugisiska.

Nu när man har bytt bostad igen så har även tv-kanalerna ändrats. Det gör att man får planera om sina kvällsvanor. Scrubs och spin city låter bra och fika till det.

Jag bör nog köpa en eller två Kalle Anka-pokets, perfekt kvällslektyr. Som den intelligenta studenten (iaf student) så kan man tycka att jag borde ägna mig åt mer intellektuell kvällslektyr, men ty en Kalle Anka-poket blir man aldrig för intelligen för. Och inte för dum heller, det är det som är bra. 

Jag har en bok hitills som litteratur. Till morgondagens föreläsning så kanske man skulle läsa dessa sidor. Morgondagesn föreläsning börjar förövrigt vid den hutlösa tiden 9, brr. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback