Sista Chansen?

Antonio Cassano har gått på ett lön till Sampdoria. Frågan är om inte det är den sista chansen för denna otroliga talang att få en vettig fotbollskarriär. En Cassano som kommer i sitt ässe har få om ens någon överman i fotbollsvärlden. En Cassano ur form håller ungefär samma nivå som Marino Ramberg och lägg där till att han skulel vara lika förödande för moralen som om Hitler skulle spela för det israeliska landslaget.

Jag vet inte riktigt på hur jag hoppas att det ska gå för Cassano. Han är en vattendelare. Mig personligen delar han mitt itu. Så jag är lite schizcofren i mina känslor om hur jag vill att det ska gå för Cassano. Fast det mesta av mig vill att det ska gå bra, en människa som Cassano födds för att underhålla andra människor.  Eller vad sägs om att han tillexempel har sagt att att be om ursäkt inte finns i hans vokabulär eller att han tog av sig bandaget efter en behandling mot finnar för att sola. Lägg där till hans fotbollskonster. 

Om han inte visar upp sig från en bra sida nu så kommer ingen fotbollsklubb att ta risken som det är att ha Cassano i sitt lag. Upp till bevis Antonio.

image31
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback