Jäkt och stress, fan

Man kommer upp, det ska fixas saker och jag stressar. Jag måste börja coola ner, det jag stressar över behäver inte stressas med. Mitt rum är en bastu. Jag har ont i huvudet, förmodligen beroende på värmen och att jag stressat. Jag har dessutom varit sjuk i veckan och jag har inte tid att bli sjuk igen. Jag behöver något att dircka men min cola är ännu inte kall och jag har ont i magen. Jag hade tänkt mig att jag skulle koncentera mig mest på fotbollen dessa veckor, det lär väl bli det också, men nu berörs jag av lite annat, fan.

fotbollen igår gick bra. Vi vann över den dåvarande serietvåan och tog över andraplatsen. Jag spelade nästan hela matchen trots att jag var halvkrasslig. Skönt att vinna. Nu ska det siktas hårt på att gå upp.

Jag orkar inte läsa igenom vad jag har skrivit, prutt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback