En dag

En dag i det gröna, en dag i betong, kanske ska man börja dagen med en sång.  Eller varför inte i denna dimma börja rimma.

Snart bär det av till ett ställe där det är betydligt mer betong än där jag är förtillfället, det känns skönt att det snart ska bära av igen, det enda som är surt är att man inte kan träna med LIF.

Varför ebbar gnället om växthuseffekten ut varje sommar? På våren är det alltid att denna globala uppvärmning håller på att förstöra vår blåa planet. När det sedan är skitväder hela sommaren så gnälls det inte så särdeles mycket på detta. Lite lustigt är det, för nyhetstorkan är som värst under sommaren. Kanske kommer inga nyheter pga att forskarna har tagit semester.
 
Vilken osis att det gick dåligt  kanot-VM, svastika också.

Kommentarer
Postat av: adam

Nu blir jag orolig.
varför kan du ej träna med LIF?

2007-08-13 @ 19:59:53
Postat av: Simon

För att jag bor i norrköping

2007-08-13 @ 20:02:13
Postat av: adam

men du får juspela med lif?

2007-08-13 @ 21:20:05
Postat av: Simon

Ja, men en 20mils resa för att träna med LIF är väl lång. Sedan kommer jag nog träna med HBK, men jag hade helst tränat med LIF

2007-08-13 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback