Angående längden

Längden är inte alltid det viktigaste, det finns även andra saker som är avgörande;).

Jag tänkte skriva ett litet svar på en kommentar angående föregående inlägg men efter ett visst konsulterande med min hjärna så kom jag fram till att jag hade material till ett inlägg. Jag kollade historiken och kollade lite hur långa mina olika stycken är. Det stämmer att inlägget förre detta var relativt långt, men det är inte det lägsta jag skrivit. Visserligen använde jag endast ögonmåttet till detta bedömande så det vetenskapliga i iakagelsen är en aning haltande, men om ni inte stödjer mitt påstående så ligger bevisbördan till motsatsen på eder.

Jag konstaterar att de lägsta inläggen mest frekvent finns de tre första månaderna som denna blogg har existerat. Särskilt inlägg om fotboll tenderar att vara långa, i den närmaste tiden så kommer även ett långt inlägg till Premier Leaguestarten komma, vem vet det kanske blir rekord.

En intressant sak som jag såg när jag kollade bloggen var att jag hoppades på ett par tre värvningar till Roma och att mer rutin i truppen skulle göra mkt. Om man räknar med spelare som lämnat så kan jag konstatera att de har tillkommit 3-4 ytterligare till truppen bredd. Och spelare som komer har b.la. rutin av CL-titel, ligatitel, copa america titel och en massa serie A-matcher. Nu är jag nästan oroliga för att truppen är något för gammal. Inte till denna säsong dock , ålderstrukturen är närmast ultimat. Jag tror Roma blir farliga i Champions League.

Längden har ingen betydelse. 

Kommentarer
Postat av: adam

Du har så rätt simon, jag såg fel, jag ber om ursäket. Det är innehållet som är viktigare. Men blev förvånad då det helt plötsligt kommer en långt stycke.
OBS. Hur vet du om Michael Holmqvist spelade alla sina 156 matcher? Med tanke på att det räknas som match då man sitter som reservforward med.?

2007-08-03 @ 14:09:05
Postat av: Simon

Jag vet inte hur ofta han var reservforward. Vad jag vet är att har varit med i 156 matcher och gjort 35p i NHL. Det tycker jag är meriter från NHL, sen om han kommer vara bra i elitserien eller ej vet jag ej.

2007-08-03 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback