Snart är bollen i rullning

Det har blivit mycket fotboll i denna blogg senaste tiden, men vafan är det kvartsfinal för Roma i CL så blir det så.

Klockan 20.45 är det avspark, jag börjar bli nervös. Det kommer bli ruggigt spännande och jag har ingen aning om hur det kommer gå, jag har knappt en magkänsla. Det har gått så bra för Roma i CL senaste tiden och någongång brukar det ta stopp för Roma, det skulle kännas overkligt om de gick vidare, men det skulle vara overkligt härligt. 

Totti är förövrigt tveksam till start p.g.a. en skada, jag hoppas verkligen att han kan vara med, både för hans, Romas, min egen och fotbollspublikens skull.

 
Roma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Forza roma.
Kommer kolla ikväll (Försöka)

2007-04-10 @ 18:52:12
Postat av: Anonym

Forza roma.
Kommer kolla ikväll (Försöka)

2007-04-10 @ 18:52:49
Postat av: Anonym

Ska bli spännande.
Själv kommer jag att kolla.
Ska ge ett ärligt försök till att se 90 min.
Ha en bra dag.

2007-04-10 @ 18:54:17
Postat av: Adam

Sorry blev tre st.

2007-04-10 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback