Hockey ta mig fan

Ikväll började hockey VM, det började mycket spännande i en match mellan Ryssland och Danmark. I detta nu står det 8-1 till Ryssland, detta är hockey VM när det är som bäst. Det bästa med hockey är nog musiken och nostalgin till den, finns det någon som inte får gåshud nör man hör typ Den glider in? I vanliga fall hatar jag Nick Borgen men detta Nick Borgen verk kan jag uppskatta. Jag är oerhört stolt att säga att till tisdagens radiosändning så kommer vi ha hockeyspecial med låtar som är förknippade med hockey och det kommande VMet.

Jag vill gärna ha förslag på olika hockeylåtar. En extra efterlysning har jag på vad sången heter som spelas när färjestad gör mål? Jag har också en till efterlysning på vad låten som kommer in efter två minuter i 
detta klipp heter? det är förövrigt en hyfsat underhållande klipp. Uppdatering, jag har nu hittat låtarna, finns en chans att de kommer med på tisdag, den som lyssnar för höra.

Som sagt ge förslag på olka hockeylåtar, det kan både vara sådana som spelas vid avbrotten och olika fanssånger. 

Kommentarer
Postat av: Adam K

Det trodde jag inte om dig Simon. Du och hockey?
Vilken intressant match du kollar på.

Typ Man U -Roma?

Föressten angående låtar har du väl glömt DIF signums musik i globen? Life is life??

2007-04-27 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback