En inte helt vanlig onsdag

Idag har jag städat mitt rum. Det var ett krig mellan mig och dammråttorna och tillslut så vann nog dammråttorna, fan! Aja det ser iaf hyfsat ut i min lägenhet, men jag blev fan trött efter städningen, det tar vi en grogg på, nej jag skoja bara, dricka sprit ska jag vänta lite till med, så där några veckor.

Jag tror att det kan finnas pant för över 100kr i min lägenhet och ni få som följt denna blogg lite vet att pant över 100kr innebär pantning, det är allstå pantningsdag idag, lite nervös är jag allt inför pantningen.

Fast en sak som jag är ännu mer nervös för idag (vilket snygg övergång, eller?) är Champions Leaguemötet mellan mitt kära Roma och de fula fanskapen från Manchester. Det värsta är att jag förmodligen kommer att vara lika nervös efter matchen eftersom att det är dubbelmöte.

Nu skålar vi med cola, skål!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår inte vad du menar med de fula fanskapen från Manchester. Mästerlaget med fotbollproffsen menar du väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback