Dagbok

Idag blir bloggen lite va en dagbok, det beror på att jag har variot så otroligt duktig idag.

Jag gick idag till biblioteket för att hyra en dokumentär till en skoluppgift. Jag hyrde en dokumentär till skoluppgiften men jag hyrde ockspå en dokumentär enbart för nöjes skull. Den dokumentären heter Nacka- myten och männsiskan, det är fan lite finkultur över att hura dokumentärer på ett bibliotek. Sedan till lunch så bestämde jag mig för att äta en fruktlunch, den bestod av två banaer, en kiwi, en jordgubbsyoghurt och ett par skivor bröd, vilken skillnad mot pommes och kebab/hamburgare som annars är en ganska vanlig lunch. Efter föreläsningarna så satt jag mig och kollade på dokumentären till skoluppgtiften och sen när jag kom hem så var det första jag gjorde att laga mat, det visar på ansvar och vuxenhet. En annan sak, jag har inte druckit en droppe cola på hela dagen! Jag ska dock förlusta mig på det snart. Denna dagen har jag varit kulturell, nyttig och duktig, klapp på axlen till mig själv. Nu ska jag ta det lugnt och softa resten av kvällen, och vem vet, det kanske blir med en kiwi eller två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback